tirsdag 7. september 2010

Agathe og Silje til VM!

Agathe og Silje har nylig blitt tatt ut til å delta i unghest-VM på Zangersheide i Belgia. Om 2 uker reiser de ned for å representere Norge. Hesteeierne Therese og Dag drar også til Belgia for å overvære konkurransene. Jeg blir hjemme med Burre.

Bildene under er tatt under Breeders-Trophy i Drammen. Her fikk Agathe og Silje 2. plass.


Oppvarming og sprangkonkurransen ble gjennomført i øsende regnvær.


Bildene er tatt med Canon 1D mkIII og EF 400mm 2,8 L IS.

2 kommentarer:

Onkel Per sa...

Hei og gratulerer med Agathes VM-deltagelse. Det er godt gjort. Ser ut som en veldig godt trent hest. Tror jeg må ta meg en tur på treningssenteret jeg også.

Gratulasjoner fra onkel Per og Agnetha.

Tage Solberg sa...

Takk skal dere ha!!!!! Vi har greid å få ordnet med barnepass, så jeg blir med nedover også. Noen må jo fotodokumentere begivenheten.