søndag 17. oktober 2010

Profesjonell fotograf!

1. september ble jeg selvstendig næringsdrivende og profesjonell fotograf. Profesjonalitet er et ord som ofte blir brukt i forbindelse med kvalitet, men betyr jo bare at man er effektiv og tar betalt for det man gjør. Jeg satser derfor på å levere god kvalitet, være effektiv og ta godt betalt for mine bilder :-)

Det er jo eiendomsfotograferingen som sørger for brorparten inntektstilgangen for meg. Det blir spennende tider. Eiendomsmarkedet er som vi vet variable saker det også.
Jeg har heldigvis fått en solid og god samarbeidspartner i FinnFoto. FinnFoto er det største selskapet i sitt slag i Norge og har bl.a hele DnbNor Eiendom som oppdragsgiver ved eiendomssalg.

Pappa er tilbake i S.O.Solberg Hifi Stereo alene etter at jeg i praksis sluttet på forsommeren i år. Det er litt vemodig og rart å bryte opp fra en trygg og god arbeidsplass og ikke minst en fantastisk arbeidsgiver. Jeg har hatt det meget godt siden 1993, da jeg begynte fast i Solberg Hifi.




2 kommentarer:

Sjonkel Per sa...

Forsinket gratulasjon til Burre samt aktuell gratulasjon med eget firma. Spennende greier....
Lykke til med firma og fremtiden. Du har jo det som skal til (bortsett fra Nikon da .....)

Tage Solberg sa...

Takk! Takk!

Ja det neste skrittet blir jo å skaffe seg noe skikkelig fotoutstyr. Det er jo på det området jeg virkelig har vært gnien de siste åra :-)