onsdag 17. juni 2009

Bilder fra mikrofly!

Jeg har vært mye i luften de siste to ukene. I forrige uke var jeg oppe i helikopter med Dahle Eiendom og i går var jeg så heldig å få bli med i mikrofly (hang-glider m/motor). Fantastisk opplevelse og mye morsomere enn helikopter. Jeg fikk også muligheten til å fly selv. Hadde selvfølgelig med kamera opp i det blå. Klikk på bildene for større versjoner.

Her kommer piloten inn for landing på flyplassen i Onsøy. Canon 30D og EF 70-200 2,8 ved 200mm.

Jeg ble overrasket av hvor dramatisk landing og takeoff var. Fartsfølelsen er ikke liten i et mikrofly.

Piloten er instruktør og jeg følte jeg var i trygge hender.

Karlsøybrua og marina i sen kveldsol. 1D mkIII, EF 24-70 mm.

Singløya kan akkurat skimtes i det fjerne.

Sydenden av Karlsøya og Karlsøysundet.

Karlsøya, Singløya og de østligste Hvalerøyene.

Ingen kommentarer: