onsdag 21. oktober 2009

Alamy bildebyrå!

Jeg har endelig bestemt meg for å gjøre bildene mine tilgjengelig gjennom et stort bildebyrå. Jeg har fått antatt de 4 første bildene hos Alamy, verdens største i sitt slag. Jeg har en meget stor jobb foran meg. Alamy stiller strenge krav til oppløsning og generell bildekvalitet, så det vil ta lang tid før jeg har fått gått gjennom bildesamlingen og frem til de ligger for salg hos Alamy.

Veien til virkelige salg er enda lenger. Riktig bruk av stikkord er vesentlig for at kundene skal finne frem til akkurat mine bilder.

Her er de 4 første som slapp gjennom nåløyet:

3 kommentarer:

Torkell sa...

Kult at du gjør dette! Skal bli spennende å se responsen! Blir det royalties til Per Åge, Pål og Daniel :-)?

Tage Solberg sa...

Joda, de skal få sin del av kaka :-)

Anonym sa...

Veldig bra bilde, kunne hatt en elg med for å toppe motivet :o)