lørdag 14. november 2009

Skanning av dias!

Jeg kikker av og til gjennom noen bilder fra dias-samlingen min og i går dukket disse opp. De er tatt i 1997 på en tur til Bergen for å markere pappas 50-års jubileum. Vi overnattet på samme hotel som Aqua og Lene Grawford Nystrøm Rasted. Linda var "ganske" ivrig på å få til et bilde med bandet og som fotoet viser fikk vi til det.

På den samme turen la vi også inn et besøk på Hardangervidda med overnatting i telt. Jeg fant dette bildet som pappa hadde tatt av meg. Etter å ha sjekket med speilet på badet, kan jeg tydelig se at 12 år har gått og at hårfargen drar i retning av mitt genetiske opphav. Senere den sommeren traff jeg Therese. Det er mulig at arbeidet med å "sikre fangsten" ville vært betydelig mer strevsomt med dagens utseende :-)

Bildene er tatt med Canon EOS 50E, Canon EF 24-85mm og Fujichrome Sensia 100.

1 kommentar:

Bjørn :o) sa...

Her ser det ut som du poserer for Fjellreven eller Bergans, litt for ren og flidd til å ha gått langt i fjellet spør du meg, men det er jo ikke meg som skal spørres :o)